måndag 30 april 2012

H- Helgens tävlingar!

Gårdagens tävlingar gick helt enkelt bajs. Ute sluten i båda klasserna Noah hade ingen bra dag och jag vart bara allmänt arg på han när han höll på och stanna.. Han stanna på första hindret i 80cm och rev fjärde. Sen 90cm så gick det super ända fram till femte då han bestämde säg för att stanna vilket var helt knäppt eftersom vi kom in super bra och sjukt bra fart och allt också stannade han och det var nära en avramling men jag höll mig kvar. Sen så kom vi in fel på sjätte så jag valde att göra en volt och komma igen och då stannade han och då skulle jag precis säga att jag vela gå ut men glömde att jag redan var utesluten eftersom jag stannade 2gånger och korsade min egen väg en gång. That's happend.
Men nu är det bara att ta nya tag och tagga till Lax-hoppet som är på 17dar, då vi startar 80-90cm och kanske 95 på fredagen om det går bra i klasserna dan innan. 
Och i lördags så var det ponny tävlingar hände endast 1 olycka vilket var ovanligt brukar hända rätt många. Det enda som hände var en tjej som ramlade av och slog i huvudet. Tror allt vart bra med henne hoppas jag!
Men det var en mysig helg men en elak liten ponny-häst. Men men nu glömmer vi det och tar nya tag!!
/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här