söndag 4 mars 2012

H- tävlings dan.

Idag tävlade jag som ni vet, jag vart nöjd men kunde gått bättre i 70cm..
70cm: Han var inte riktigt igång tittade lite på allt och alla så vart lite knäppa hopp på framhoppningen. Men sen när vi började hade jag inte fått fram han så mycket som jag vela, så vi kom rätt så bra på första andra, tredje fjärde och femte men sen på sexan så kom vi in för segt så han rev den, (mitt fel) Men sista hindret vart bra, kom inte till omhoppning. 4fel.


80cm: Han var grymt mycket mera fram och vi fick super fina hopp på framhoppningen, sen så grunden gick super bra lite snäva svängar bara. Men fick 0fel i grunden, i omhoppningen så kom vi bra i början jag försökte ha bra tempo men även bra vägar, vi kom bra på alla förutom andra då han puttade ner den, han lyfte inte riktigt på bakbenen.. Sånt händer, men jag fick en clear round rosett eftersom jag klara grunden. Nöjd.
0fel i grunden, 4fel i omhoppningen.


Han skötte sig bra, cool lugn med transport och allt, super häst! LOVEU.
*kommer video på 70cm senare*
vackra Noah.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här